Borska internet organizacija BITNO, DigiMed doo i Udruženje građana Napredna Srbija organizuju
Informativno-motivaciono-edukativni skup sa temom
Inovacija & internetizacija poslovanja
Kome je skup namenjen?
Preduzetnicima i preduzetnima!
Bilo da upravljaju svojim ili vode tuđa preduzeća.
Svejedno da li pokreću novi ili žele da unaprede posao koji rade.
O čemu će se na skupu govoriti?
Koji je značaj inovacija u savremenom društvu i ekonomiji.
Kako inovacije unapređuju konkurentsku prednost kompanija i pojedinaca?
Da li je teško sprovođenje profitabilnih novih ideja?
Gde je mesto novih tehnologija u procesu inoviranja poslovnja?
Zašto treba da koristite Internet u vašem poslovanju?
Kako da vam se to isplati?
Gde je mesto interneta u marketing miksu vaše kompanije?
Primenite mogućnosti interneta za inoviranje vašeg poslovanja i povećajte konkurentnu prednost na globalnom, ali i lokalnom tržištu!
Predavači:
Miodrag Kostić
Živeći u Americi bavio se marketingom na internetu pre nego što je internet stigao u Srbiju. Osamnaest godina borbe na najkonkurentnijem tržištu na svetu naučile su ga da se samo uz stalno inoviranje ostaje konkurentan. Konsultant je za menadžmenta inovacija sertifikovan od strane Univerziteta u Brajtonu, UK. Objavio je više od 100 tekstova iz oblasti interneta, brendinga i inovacija. Suvlasnik je i direktor agencije VEZA.
Tijana Sekulić
Arhitekta koju je potreba za slobodom izražavanja odvela u vode dizajna. Vlasnik prve nagrade za web dizajn na Medjunarodnom festivalu digitalne umetnosti Arttech 2005. i 2006. godine. Posle tri godine na mestu Art direktora agencije VEZA osnovala dizajn studio AT Haus. Razvijajući svoj posao proverava lekcije koje je naučila kao član CEFE asocijacije Srbije
Miloje Sekulić
Želja da promoviše dobrobiti od korišćenja interneta nagnala ga je da pre sedam godina inženjersku karijeru zameni poslom novinara. Četiri godine je bio direktor i glavni i odgovorini urednik magazina za edukaciju preduzetnika – e magazina koji je po istraživanju agencije Strategic Marketing bio najčitaniji domaći poslovni magazin u 2005. i 2006. godini. Od početka februara 2007. radi kao direktor E-PR sektora u agenciji McCann-Erickson Public Relations.
Pristup je slobodan.
Nema potrebe za prijavljivanjem.
Dobrodošli!
Materijal prezentovan na ovom skupu nastao je kao deo projekta Poslovna znanja čiji je moto “ Unapredite vašu organizaciju kroz kontinuirano učenje”.
Lokacija: Sala Narodne biblioteke Bor
Vreme: 06.X 2007. od 12h
Kontakt organizatora: Zoran Stanković,
raindog.bor@gmail.com
Autor: Suzana Janačković - Živković
Objavljeno: 19. 09. 2007. u 10:03 pm
Svrstano u: Obaveštenja, Organizacije, Predavanja | 0 komentara
Tags: Poslovna znanja