Pozivno pismo
Razvoj države, društva, privrede i lokalnih institucija direktno je srazmeran praćenju informaciono komunikacionih tehnologija i njihovim implementiranjem u sistem. Danas, u XXI veku, ovaj razvoj nezamisliv je bez korišćenja interneta i komunikacije na društvenim mrežama. Sve uspešne kompanije, vlade, gradovi, opštinske uprave u svetu, uveliko koriste snagu ovih medija za podizanje standarda svojih zaposlenih i građana.
Napredak naše države ogleda se u razvoju lokalnih samouprava, koje moraju na što efikasniji način da omoguće bolji život svojim građanima. Internet i društvene mreže nam omogućavaju aktivno učešće građana u odlučivanju, a opštine koje komuniciraju sa svojim građanstvom postaju efikasnije i bolje mesto za život. Iz tog razloga lokalne institucije i kompanije ne smeju da zaostaju za razvojem svojih građana i zaposlenih, već moraju da prednjače i razvijaju svest o upotrebi novih tehnologija u svakodnevnom životu.
Na nedavno održanom KiWebBiz forumu u Kikindi, nedvosmisleno su potvrđene sledeće činjenice:
- U XXI veku internet je ušao u sve pore našeg društva i postao jedan od osnovnih komunikacionih kanala, a svakako je pri tome najefikasniji, najjeftiniji i najbrži.
- Građani, ali i lokalne samouprave i društveno odgovorne kompanije, imaju potrebu da neprestano komuniciraju kako bi na kvalitetan način uticali na bitne odluke koje se tiču problema zajednice.
- Društvene mreže, koje u Srbiji okupljaju veći procenat građana nego bilo gde u regionu, mogu se iskoristiti kao osnovno sredstvo komunikacije, preko njih je moguće organizovati javne rasprave, vršiti ankete, postavljati pitanja i odgovarati na njih, brzo i efikasno obaveštavati javnost i mnogo toga još. Na taj način se radikalno povećava efikasnost lokalne samouprave, smanjuju gužve u zgradama opština, štedi novac i na kraju krajeva, poboljšava kvalitet života.
- Lokalne samouprave i kompanije u Srbiji mahom shvataju važnost interneta i društvenih mreža, ali, osim u nekoliko slučajeva, ne uspevaju na pravi način da iskoriste te kanale. Razlog tome je pre svega slabo ili nikakvo poznavanje načina na koji ti kanali funkcionišu.
Imajući u vidu sve gore navedeno, Opština Bor i RTB Bor su odlučili da uz stručnu pomoć Borske internet organizacije koja ima ogromno iskustvo na ovom polju, organizuju skup predstavnika svih opština u Srbiji kao i velikih kompanija poznatih po društveno odgovornom poslovanju na kome će, kao predavači, uzeti učešće najpoznatiji stručnjaci iz oblasti upotrebe interneta i društvenih mreža u lokalnim zajednicama i kompanijama.
Cilj konferencije je da svi zajedno steknemo znanja koja ćemo jednostavno i efikasno primeniti po povratku u svoje sredine, kao i da razmenimo iskustva koja na ovom polju posedujemo. Očekujemo da i vi kao lokalna samouprava koja se razvija u modernu zajednicu, uzmete učešeće na ovoj konferenciji i pošaljete svoje predstavnike. Sigurni smo da će oni preneti stečena znanja i iskustva ostalih i omogućiti pravilan razvoj vaše lokalne samouprave.
Predavanja su pre svega namenjena osobama koje se u svojim opštinama/kompanijama bave odnosima sa javnošću, protoklolom i marketingom, turizmom, ali i onima koji su eventualno zaduženi za uvođenje e-uprave.
Program konferencije:
- 0. predavanje: Značaj komunikacije putem društvenih mreža – uvod
Predavač: Dragana Đermanović, internacionalni online PR praktičar i predavač
- 1. predavanje: E-uprava u opštinama
Predavač: Slobodan Marković SIEPA – Agencija za strana ulaganja
- 2. predavanje: Društvene mreže u komunikaciji sa građanima (Facebook)
Predavač: Miloje Sekulić Internet i poslovni konsultant.
- 3. predavanje: Društvene mreže u komunikaciji sa građanima (Twitter)
Predavač: Vladimir Stanković, Internet i poslovni consultant.
- 4. predavanje: Korporativni blog i saradnja sa nezavisnim blogerima, zašto i kako
Predavač: Dragan Varagić potpredsednik kompanije InternetGroup, bloger, online strateg
- 5. predavanje: Primena Google Apps u komunikaciji i radu lokalnih samouprava i preduzeća
Predavač: Google Enterprise – Miadria
- 6. predavanje: Pametni telefoni u promociji opština
Predavač: Zoran Milojević, direktor Obrazovno kreativnog centra,
- 7. predavanje: Google maps, servis za promociju opština
Predavač: Milan Stojković osnivač agencije Torism Management and Consulting.
Učesnici će dobiti snimljena sva predavanja/prezentacije tako da će po povratku lakše moći da stečena znanja prenesu svojim saradnicima.
Tačna satnica i duže biografije predavača će biti objavljene na sajtu e-jezero.com
Konferencija će biti održana u hotelu “Jezero” na Borskom jezeru od 18. do 20. IX 2013.
Okupljanje učesnika i registracija su predviđeni za 18. IX od 13h do 16 i 30h.
Kotizacija, koja uključuje prisustvo svim predavanjima, štampani i snimljeni materijal, dva puna pansiona uz korišćenje dodatnih sadržaja hotela (bazen, sauna, sportski tereni…) svečanu večeru i turističku turu po borskoj opštini iznosi:
– za jednog učesnika 12 500 din
– za dvoje, 22 000 din ukupno
Kotizacija se plaća na osnovu profakture koju ćete dobiti po prijavljivanju.
Broj učesnika je zbog velikog interesovanja i ograničenih kapaciteta hotela limitiran na dvoje po opštini/kompaniji. Ukoliko ipak imate želju i potrebu da pošaljete više osoba, molimo vas da nam to javite pa ukoliko po zatvaranju prijava bude još slobodnih mesta obavestićemo vas. Kotizacija za svakog narednog učesnika će iznositi 10 000din.
Predavači:
Predavač: Dragana Đermanović (internacionalni online PR praktičar i predavač, savetnik za strateško online komuniciranje i istraživač u oblasti primene internet komunikacijskih platformi u korporativnom komuniciranju. Partner je u konsultantskoj firmi PRpepper. Počasna je članica žirija za dodelu prestižnih SocialMedia Awards za 2011. ispred European Public Relations and Research Association (EUPRERA) i Euroblog asocijacije, članica je žirija za dodelu ICT nagrada za Evropu u Luksemburgu, ali i počasna ambasadorka WebIT saveta internet praktičara Jugoistočne Evrope.
Može se pohvaliti različitim klijentima, od Apple-a preko banaka i finansijskih institucija, popularnih brendova, do trenutno najboljeg tenisera sveta Novaka Đokovića…)
Predavač: Slobodan Marković (Od septembra 2008. do marta 2011. obavljao funkciju specijalnog savetnika ministra telekomunikacija i informacionog društva, a od aprila 2011. do novembra 2012. funkciju savetnika državnog sekretara za digitalnu agendu. Bio je angažovan na poslovima formulisanja,
usaglašavanja i donošenja regulative iz oblasti telekomunikaciјa I informacionog društva (naročito Zakona o elektronskim komunikaciјama I podzakonskih akata, strategiјa i akcionih planova za razvoј
telekomunikaciјa, informacionog društva, e-uprave itd), kao I elektronske trgovine. Pre angažmana u ministarstvu, osnovao je i vodio Centar za razvoj interneta (2001), vodeću domaću nevladinu
organizaciju u oblasti politike telekomunikacija i informacionog društva.
Bio je jedan od pokretača procesa reforme registra nacionalnog internet domena (2001), osnivač (2006) i član upravnog odbora (2006-2009) Registra nacionalnog internet domena Srbije. U periodu od 2005. do 2008. bio je izabran za predstavnika regiona Evrope u odboru za nacionalne internet domene, međunarodne organizacije Internet korporacija za dodeljena imena i brojeve
(ICANN).
Predavač: Miloje Sekulić (Internet i poslovni konsultant. Vlasnik konsultantske Internet agencije i suvlasnik digitalne marketinške agencije HomePage. Član Udruženja poslovnih konsultanata Srbije (UPKS), Nezavisnog udruženja novinara (NUNS) i Društva Srbije za odnose sa javnošću. Jedan od osnivača Srpske asocijacije menadžera (SAM). Od 1. februara 2007. direktor je Sektora za online PR u agenciji McCann Erickson Public Relations. Radeći za kompanije Coca-Cola, Carlsberg, Telenor, Toshiba, HP, Eurobank EFG, Tigar, MK Group, Bambi-Banat i mnoge druge postavio je temelj E-PR struke u Srbiji. Dobitnik je tri PRiznanja za E-PR kampanje koje je radio u agenciji. Od maja 2009. radi i kao direktor online izdavaštva u firmi Futuremedia.)
Predavač: Vladimir Stanković (Internet i poslovni konsultant. Dugogodišnji saradnik konsalting firme “PRpepper“, savetnik i saradnik u “BlackPearl” konsultanskoj firmi, saradnik u BITNO – borskoj internet organizaciji, menadžer/direktor u osnovnoj školi, predavač sa velikim iskustvom na domaćim i međunarodnim konferencijama, kao i samostalni predavać u oblasti komunikacija internet alatima na društvenim mrežama. Magistar industrijskog menadžmenta u oblasti upravljanja ljudskim resursima.)
Predavač: Dragan Varagić (potpredsednik kompanije InternetGroup, bloger, online strateg, bavi se savetodavnim uslugama iz oblasti poslovne primene Interneta. Koordinator je specijalističkih strukovnih studija iz E-poslovanja www.iimeuro.uns.ac.rs, FTN, Novi Sad. Predavač na ITS Beograd. Sarađivao sa kompanijama Coca Cola Srbija, Diners Srbija, Pakom, IFC – World Bank Group; Nemačkom privrednom komorom u Srbiji, Makedonskim Telekomom, Plivom, Erste bankom, Sintelonom, Anemom, Exitom, Metalcem, učestvovao u preko 20 Internet projekata u Kanadi… Savetnik za pitanja odnosa s javnošću i Interneta u Pokrajinskom sekretarijatu za zdravstvo i socijalnu politiku AP Vojvodine, savetnik za pitanja marketinga i odnosa s javnošću Generalnog direktora kompanije Novkabel AD, Internet konsultant za američku kompaniju EventGnosis Inc. i ClicksBroker)
Predavač: Miadria
Predavač: Zoran Milojević, (direktor Obrazovno kreativnog centra, od 2006. godine uključen u timove Ministarstva prosvete na projektima refomre srednjeg stručnog obrazovanja, konkretno na poslovima nastavnih planova predmeta Računarstvo i informatika i na poslovima učenja preko interneta. Autor, nekoliko elektronskih seminara za stručno usavršavanje nastavnika preko interneta. Na stručnim skupovima i konferencijama, predaje na temu unapređenje nastave korišćenjem savremenih informacionih tehnologija i na temu bezbednosti korišćenja društvenih mreža.)
Predavač: Milan Stojković (dipl. geograf-turizmolog, osnivač agencije Torism Management and Consulting. Uvek gleda kako da primenom interneta obezbedi bolji turistički razvoj i unapredi turističku delatnost. Pokretač projekta „Discover south-east Serbia“, bloger – Turizam i putovanja, profesor turističke grupe predmeta.)
Način prijave:
Prijave se primaju zaključno sa 10. IX 2013. i vrše se direktno u hotelu “Jezero” putem e-maila office@hoteljezero.rs ili na telefon broj 030/482-940.
Prijava treba da sadrži:
- ime i prezime učesnika,
- naziv opštine/kompanije iz koje dolazi
- kontakt mobilni telefon
- adresu elektronske pošte učesnika (email)
Za sva dodatna obaveštenja možete se obratiti na sledeće telefone:
- U vezi smeštaja: Hotel “Jezero” – 030/482-940
- U vezi programa: Služba protokola Opštine Bor – 030/422-331
Organizacioni odbor
Predsednik
Dobrica Đurić, predsednik SO Bor
Autor: Zoran Stanković
Objavljeno: 11. 08. 2013. u 11:23 pm
Svrstano u: Konferencije | 0 komentara
Tags: Društvene mreže