Em nisam došao juče na prvi dan, em sam malo i zaksnio na drugi. Očekivao sam akademskih 15 minuta, ali organizatori profesionalci sve u minut. U svakom slučaju stigao sam na polovini prvog bloka – Upravljanje IT projetkima koji je predstavio Vladimir Trkulja. Interesantna priča.
Zatim je Vlastimir Čobrda predstavio koncept e-targeta. Znao sam o čemu se radi i smatram da je koncept e-targeta odličan i svako ko želi bilo kakav uspeh u IT sceni treao bi da se ogašava preko njih. Ali ova prezantacija mi je pokazala kako diskontinuitet prezentacije i priče prezentatora može da uništi sadržaj. KATASTROFA !!! I to samo zbog jedne sitnice, klikera (ili ko kako već zove daljinski koji služi za puštanje slajdova), koji nije funkcionisao, pa je slajdove pustao neko drugi … samo da kažem bilo je i smeha. Sledi blok na kome je Telekom predstavio svoj servis mUprave putem mobilne telefonije. Znate kako to Telekom radi …. neživo.
E zatim su došle žive stvari. Panel diskusija (Istok Pavlović Marko Jeftić Srđan Šami) “Content is the king” koja je imala mnogo pitanja publike i zanimljivih odgovora. Zatim odlična priča Ilije Studena i njegovog iskustva u razvijanju ActiveCollab-a softvera za upravljanje projektima. Lep primer pametnog biznisa i kako on reče: “Slučajno pametnih odluka”.
Priču o SEO i monetizaciji je predstavio Nikola Mitić i ako sam mislio da ovde sve znam…. prevario sam se. Ovo je nauka u malom … Nakon njega Miloš Lalić je pričao o Customer Generate Contenet sadržajima i izazvao veliki broj pitanja, interesantno u svakom slučaju. Fenomenalnu priču je ispričao Miloš Miluskić o primeru One man show, koji je razvio naslove.net i o realnosti e-biznisa u Srbiji. Njegov primer nam govori da se upornost isplati.
Sledeći blok je održala Tatjana Lukić, čija priča o web analizi je izazvala “analizu” u publici čak i nakon završetka današnjih predavanja. Upravo je velika gužva oko nje i izgleda da mnoge interesuje ko im posećuje sajtove i šta tamo traži … što i jeste potrebno znati. Na kraju je Boris Krstović predstavio nov način novinarstva i smer u kome će savremeno novinarstvo krenuti.
U svakom slučaju mnogo sadržaja koje je bilo vredno videti i čuti. Sitni propusti u tehnici (malo čekanje na video projektor i eksplozija zvučnika) nisu poremetili ovu konferenciju koja po meni predstvalja veliku stvar u ovom delu Evrope.
Autor: Zoran M
Objavljeno: 30. 10. 2008. u 6:51 pm
Svrstano u: Gostovanja, Konferencije, Vesti | 2 komentara
Tags: BizBuzz
Komentari
Objavljeno 30.10.2008 u 6:51 pm svrstano u Gostovanja, Konferencije, Vesti. Komentare možete pratiti i putem RSS 2.0 feed. Možete ostaviti komentar, ili trackback sa svog bloga.
31.10.2008 u 5:56 pm
🙂 Marko JeVtic, ali nema veze.. drago mi je ako je bila ok diskusija
31.10.2008 u 10:50 pm
Izvini Marko, ali znamo se 🙂